Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwroty i reklamacje

Wymiany i zwroty

Procedura wymiany zamówienia krok po kroku 

  1. Zapakuj biżuterię wraz z nienaruszonymi plombami, paragonem oraz wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany (pobierz formularz).
    Na odesłanie biżuterii masz 14 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia.
  2. Wyślij przesyłkę kurierem, pocztą (zachowując potwierdzenie nadania) lub dostarcz nam biżuterię osobiście. Wszystkich trzech form wymiany możesz dokonać na adres:
    iSilver Dominika Bernaś
    ul. Heleny 24/78,
    30-838 Kraków
  3. Jeżeli cena nowo zamówionej biżuterii jest wyższa, dopłaty dokonaj przelewem na nasz numer konta. Gdy kwota jest niższa - różnicę zwrócimy Ci przelewem na numer konta podany w formularzu oraz wyślemy biżuterię w ciągu 14 dni roboczych.

 

Procedura zwrotu zamówienia krok po kroku 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie 

  1. Zapakuj biżuterię wraz z nienaruszonymi plombami, paragonem oraz wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany (pobierz formularz).
    Na odesłanie biżuterii masz 14 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia.
  2. Wyślij przesyłkę kurierem, pocztą (zachowując potwierdzenie nadania) lub dostarcz biżuterię osobiście. Wszystkich trzech form zwrotu możesz dokonać na adres:
    iSilver Dominika Bernaś
    ul. Heleny 24/78, 
    30-838 Kraków
  3. Pieniądze na numer konta podany w formularzu zwrócimy Ci w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. 

 


Procedura reklamacji zamówienia krok po kroku 

  1. Zapakuj biżuterię wraz z paragonem oraz wypełnionym formularzem reklamacji (pobierz formularz).
  2. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  3. Wyślij przesyłkę za pośrednictwem poczty polskiej, kuriera (zachowując potwierdzenie nadania) lub dostarcz nam biżuterię osobiście. Wszystkich trzech form reklamacji możesz dokonać na adres:
    iSilver Dominika Bernaś
    ul. Heleny 24/78, 
    30-838 Kraków
  4. Na rozpatrzenie Twojej reklamacji mamy 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl