Dobierając długość naszyjnika nie ma żadnych sztywnych zasad, najważniejsze jest abyś czuła się w nim dobrze.
Najpopularniejszym rozmiarem damskim jest42 - 45 cm, więc jeśli wybierasz naszyjnik na prezent, taki rozmiar będzie najbezpieczniejszy. Jeśli łańcuszek przeznaczony jest dla dziecka lub nastolatki popularnym rozmiarem będzie 40 - 42 cm
Na zdjęciu przedstawione są przybliżone długości naszyjników. Jednak jak on będzie wyglądał w rzeczywistości zależy od wielu czynników takich jak wzrost czy tęgość osoby która ma go nosić.
Ważny jest również materiał z jakiego naszyjnik jest wykonany. Inaczej będzie wyglądał cienki łańcuszek a jeszcze inaczej naszyjnik z większych kamieni naturalnych. Aby dokładnie dobrać rozmiar odmierz daną długość na lince lub sznurku i sprawdź jak się na tobie prezentuje.
Jeśli wybrany przez Ciebie model naszyjnika ma inną długość niż ta, która byłaby odpowiednia, zapisz do nas a wówczas sprawdzimy, czy możemy go wykonać w innym rozmiarze.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.