Wymiana - Zwrot - Reklamacja

Wymiany i zwroty

Procedura wymiany zamówienia krok po kroku 

  1. Zapakuj biżuterię wraz z nienaruszonymi plombami, paragonem oraz oświadczeniem lub wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany (pobierz formularz).
    Na odesłanie biżuterii masz 14 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia.
  2. Pamiętaj, że produkt, który zamierzasz zwrócić musi być nowy, czyli nie może nosić oznak użytkowania. Pamiętaj również, że zwracana biżuteria oraz jej opakowanie nie mogą posiadać żadnych zapachów. Zapach perfum na biżuterii jest uznawany za używanie biżuterii, a w związku z brakiem możliwości jego usunięcia, taki zwrot nie zostanie przyjęty.
  3. Wyślij przesyłkę pocztą, paczkomatem, kurierem (zachowując potwierdzenie nadania) lub dostarcz biżuterię osobiście. Wszystkich form zwrotu możesz dokonać na adres:
      iSilver Dominika Bernaś
      ul. Heleny 24/78, 
      30-838 Kraków
    lub wybierz paczkomat: KRA03APP
  4. Aby wymiana była dla Ciebie bardziej przyjazna, pokryjemy koszt wysłania do Ciebie nowej biżuterii. Oznacza to, że jedynym kosztem jaki poniesiesz będzie koszt odesłania do nas biżuterii do wymiany. Paczkę wyślemy w taki sam sposób jaki został wybrany w zamówieniu. Dotyczy to przesyłek na terenie kraju. W przypadku przesyłek zagranicznych poprosimy Cię o pokrycie kosztu przesyłki zgodnie z aktualnym cennikiem dostaw.
  5. Jeżeli cena nowo zamówionej biżuterii jest wyższa, dopłaty dokonaj przelewem na nasz numer konta. Gdy kwota jest niższa - różnicę zwrócimy Ci przelewem na numer konta podany w formularzu w ciągu 14 dni roboczych.
  6. Wymianę zamówionej biżuterii zrealizujemy niezwłocznie po otrzymania przesyłki. Termin wysyłki będzie taki jak aktualnie podany termin realizacji nowo wybranego produktu.

 

Procedura zwrotu zamówienia krok po kroku 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie 

  1. Zapakuj biżuterię w bezpieczny sposób wraz z nienaruszonymi plombami, paragonem oraz oświadczeniem zwrotu, możesz również skorzystać z formularza zwrotu/wymiany (pobierz formularz).
    Na odesłanie biżuterii masz 14 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia.
  2. Pamiętaj, że produkt, który zamierzasz zwrócić musi być nowy, czyli nie może nosić oznak użytkowania. Pamiętaj również, że zwracana biżuteria oraz jej opakowanie nie mogą posiadać żadnych zapachów. Zapach perfum na biżuterii jest uznawany za używanie biżuterii, a w związku z brakiem możliwości jego usunięcia, taki zwrot nie zostanie przyjęty.
  3. Wyślij przesyłkę pocztą, paczkomatem, kurierem (zachowując potwierdzenie nadania) lub dostarcz biżuterię osobiście. Wszystkich form zwrotu możesz dokonać na adres:
      iSilver Dominika Bernaś
      ul. Heleny 24/78, 
      30-838 Kraków
    lub wybierz paczkomat: KRA03APP
  4. Koszty przesyłki zwracanego zamówienia ponosi zamawiający.
  5. Pieniądze na numer konta podany w oświadczeniu zwrócimy Ci w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. 

 


Procedura reklamacji zamówienia krok po kroku 

Oferowaną przez nas biżuterię, wykonujemy ręcznie z najwyższą starannością i dbałością o komfort w jej użytkowaniu. Dzięki temu ryzyko, że zajdzie potrzeba zareklamowania biżuterii jest minimalne. Jeśli jednak zdarzy się, taka konieczność dołożymy wszelkich starań aby procedura była dla Ciebie jak najmniej uciążliwa.

  1. Reklamację możesz złożyć w dowolnej formie, jednak preferujemy składanie ich mailowo pod adresem: shop@isilver.pl W mailu prosimy o zawarcie poniższych informacji:
    imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, numer zamówienia oraz przedmiot reklamacji. Prosimy również o opis stwierdzenia wady oraz o ile to możliwe przesłanie zdjęcia. 
  2. Zapakuj biżuterię w bezpieczny sposób i wyślij ją do nas.
  3. Wyślij przesyłkę za pośrednictwem poczty polskiej, nadaj w paczkomacie (zachowując potwierdzenie nadania) lub dostarcz nam biżuterię osobiście. Wszystkich trzech form reklamacji możesz dokonać na adres:
      iSilver Dominika Bernaś
      ul. Heleny 24/78, 
      30-838 Kraków
    lub wybierz paczkomat: KRA03APP
  4. Na rozpatrzenie Twojej reklamacji mamy 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl